EEN HAPPY BRANDING VOOR EEN NIEUWKOMER IN DE EVENTSECTOR

 

De opdrachtgever was duidelijk: “een vrolijk & zomers ontwerp”.
U vraagt wij schetsen! Het is extra leuk als het eerste logo gekozen wordt als de winnaar! Bij de logo-presentatie hadden we ook duidelijk gemaakt welke branding erbij zou horen, we leverden een volledig plaatje en dat gaf de doorslag. Krijg bij deze branding jij ook een “voor mij een mojito!”-gevoel? Dan achten wij onze opdracht als geslaagd!

Structuren, Abstracte-& organische vormen.

In design termen zouden we deze branding ‘flat’ noemen. Geen gradiënts & shadows maar volle kleurvlakken. Althans op het eerste zicht, want de tropical leaves kregen een structuur. Dit (gedurfd als we zijn) wijkt helemaal af van die ‘flat’ stijl. Ook op het naamkaartje in de donkerroze achtergrond herken je de structuur.

De leaves worden gecombineerd met organische vormen. Deze vormen krijgen zowel een volle kleur als een dots-patroon voor een feestelijk gevoel.

Kleuren en Lay-out.

Wat anders is in dit kleurenpallet is dat alle kleuren op één plek tezamen werken. Vaak werken we met hoofdkleuren en accentkleuren, waarin accentkleuren niet naast elkaar worden weergegeven. Maar voor Hapili kozen we voor een heel aantal kleuren die harmonieus samen gaan.

In de lay-out benadrukken we meerdere woorden door zowel bold als een andere kleur te gebruiken. Niet elke branding komt hier mee weg, maar voor het vrolijke Hapili klopt het plaatje.

Een tropische brochure.

Astrid, onze designer die deze branding ontwierp, sprong een gat in de lucht als de extra opdracht voor een brochure binnenkwam. Print mogen uitwerken na een branding traject is dankbaar. Naast naamkaartjes ligt dus ook deze brochure in onze, ‘knap werk’, kast.