REBRANDING VOOR MECHELS KMO ECS.

Electro Cablage Service – een Mechelse KMO – had nood aan een nieuwe merkidentiteit.
Een opdracht waarmee we hen maar al te graag hielpen en die garant stond voor het begin van een fijne samenwerking.

Een doordachte brand identity.

Als kick-off van het rebranding-traject, organiseerden we een workshop met als doel de juiste look en feel voor het nieuwe brand te bepalen. Daarnaast bespraken we de verschillende doelgroepen, bedrijfswaarden, normen en doelen.

Uit de workshop bleek dat ECS beschikt over een traditionele, doordachte en exclusieve brand personality. Stuk voor stuk eigenschappen waarmee we met plezier aan de slag gingen om zowel hun identiteit als persoonlijkheid te vertalen in een nieuw logo, met een strakke look & feel.

Een nieuwe website.

ECS biedt al jaren kwalitatieve services aan KMO’s van verschillende sectoren.
Hun persoonlijke aanpak en kennis van zaken zijn hierin onderscheidende factoren.
Het spreekt bijgevolg voor zich dat we deze waarden dan ook sterk naar voren wilden laten komen in de nieuwe website.

Een warm en open gezicht.

Er werd ingezet op goede fotografie om de familiale sfeer die in het bedrijf hangt uit te spelen en tot bij de bezoeker te brengen.
Dit werd bekomen door de werknemers in de spotlights te plaatsen en de anders toch wel abstracte materie waarin ECS thuis is een warm en open gezicht te geven.