EEN KNAPPE EN NIEUWE LOOK AND FEEL VOOR BOURBON-SLEECKX.

#rebranding, #webdesign, #webdevelopment, #copywriting, #wordpresstraining, #huisstijl, #toneofvoice

Deze topper kwam naar ons met de vraag een restyling door te voeren. Ze zijn expert en leverancier van hoge kwaliteitsmeubelen voor outdoor livings en wensten een bijpassende huisstijl. Toevallig eén van onze specialiteiten.

We gingen van start met een restyling van het logo. Deze bleef subtiel aangezien dit merk als sinds 1955 bestaat en reeds heel wat merkbekendheid heeft. Wanneer we aan de restyling van het logo begonnen, dachten we na over de uitwerking van een bijpassende look en feel.

Restyling van een vaste waarde.

We gingen van start met een restyling van het logo. Deze bleef subtiel aangezien dit merk als sinds 1955 bestaat en reeds heel wat merkbekendheid heeft. Wanneer we aan de restyling van het logo begonnen, dachten we na over de uitwerking van een bijpassende look en feel.

We kozen voor aardetinten van kleuren aangezien hun grootste merken in hun aanbod daar op de komende seizoen op zouden inspelen.

Tekstuele optimalisatie.

Naast de visuele opsmuk was er nood aan een tekstuele optimalisatie. Dit om beter te scoren in de zoekresultaten maar ook om de merkpersoonlijkheid te onderstrepen. We gingen voor een tone of voice die beleefd doch persoonlijk is en op de exclusiviteit wijst doch mensen van harte welkom laat voelen.

SEO stopt zoals jullie weten niet enkel bij geoptimaliseerde teksten. De website werd dan ook technisch onder handen genomen. We ontwikkelden een website die een knappe voorkant weergeeft en een makkelijk bruikbare achterkant heeft. Door het snel variërend aanbod van deze held is het nodig dat zij zelf op een gebruiksvriendelijke manier nieuwe catalogussen en producten toe te voegen. Daarnaast moest de website zo opgebouwd worden dat hij (ondanks de grote hoeveelheid content) responsive is en een korte laadtijd heeft. Bezoek de website om een kijkje te gaan nemen www.bourbon-sleeckx.com.